

DraftKings blijft zijn bereik uitbreiden en kondigde dinsdag de aankoop aan van Vegas Sports Information Network. VSiN (Vegas Sports Information Network) begon in 2017 met ontwerpen voor het leveren van vertrouwde wedinformatie op verschillende platformen.
,,We hebben VSiN gecreëerd als een bestemming voor sportgokkers om de meest geloofwaardige inhoud te vinden die hen kan helpen bij het nemen van beslissingen”, zei Brian Musburger van VsiN. ,,Door de kracht en het netwerk van het merk DraftKings te benutten, kunnen we een nog groter publiek bereiken met onze unieke inhoud.”
Groot bereik
De visie van DraftKings is dat het leiderschapsteam van VSiN de dagelijkse activiteiten beheert met behoud van redactionele onafhankelijkheid. DraftKings is van plan om het huidige personeelsbestand van VSiN in Las Vegas, inclusief het on-air talent, volledig te integreren in het wereldwijde personeelsbestand van 2.600 medewerkers.
Het bedrijf wordt geleid door Brian Musburger, de neef van VSiN-headliner – en omroepicoon – Brent Musburger. DraftKings heeft bestaande omroeppartnerschappen met ESPN en Dish Networks. Het is ook een officiële partner van de NBA, MLB, NFL, NASCAR, UFC en PGA Tour.